Lista producentów samochodów dostępnych w bazie.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Lista modeli samochodów dostępnych w bazie. Wybierają
c jeden z nich
powodujesz przefiltrowanie pozostałych kategorii. W nawiasie podano oznaczenie serii produkcyjnej lub generację samochodu.
Wyjaśnienia użytych terminów:
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
Dostępne pojemności skokowe silników przy danym filtrze.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
Wyjaśnienia użytych terminów:
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
Wyjaśnienia użytych terminów:
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
Wyjaśnienia użytych terminów:
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
PORÓWNAJ SAMOCHODY OSOBOWE
TWORZENIE RANKINGU SAMOCHODÓW - KROK PO KROKU
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.

RANKINGI
Ranking PRĘDKOŚCI MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
275 km/h
0%
275 km/h
0%
250 km/h
-9.1%
250 km/h
-9.1%
250 km/h
-9.1%
250 km/h
-9.1%
250 km/h
-9.1%
250 km/h
-9.1%
Ranking PRZYŚPIESZENIA 0-100km/h - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
4.9 sek.
-5.8%
5 sek.
-3.9%
5 sek.
-3.9%
5.1 sek.
-2%
5.2 sek.
0%
5.2 sek.
0%
5.2 sek.
0%
5.2 sek.
0%
Ranking MOCY MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
630 KM
0%
630 KM
0%
612 KM
-2.9%
612 KM
-2.9%
551 KM
-12.6%
550 KM
-12.7%
550 KM
-12.7%
550 KM
-12.7%
Ranking MAKSYMALNEGO MOMENTU OBROTOWEGO - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
1001 Nm
0%
1001 Nm
0%
1000 Nm
-0.099999999999994%
1000 Nm
-0.099999999999994%
900 Nm
-10.1%
900 Nm
-10.1%
900 Nm
-10.1%
900 Nm
-10.1%
Ranking ŚREDNIEGO ZUŻYCIA PALIWA / ŚREDNIEGO ZUŻYCIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ na 100 kilometrów - na podstawie danych producenta (Pb95,Pb98,ON,bioetanol E85,LPG w dm³ - CNG,H2 w m³ - energia elektryczna w kWh)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
15
-8.6%
15
-8.6%
15.8
-3.7%
15.8
-3.7%
15.9
-3.1%
15.9
-3.1%
16.4
0%
16.4
0%
Ranking OGÓLNEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA SAMOCHODU-LICZBA GWIAZDEK - w oparciu o wyniki testów zderzeniowych organizacji Euro NCAP

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
Ranking MINIMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
Ranking MAKSYMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%
605 dm³
0%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
t PLN
-100%
t PLN
-100%
t PLN
-100%
t PLN
-100%
t PLN
-100%
t PLN
-100%
t PLN
-100%
t PLN
-100%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
1915600 EUR
-25.6%
2178900 EUR
-15.3%
2250200 EUR
-12.5%
2571500 EUR
0%
dane techniczne Ford spalanie samochodów Volkswagen cena samochodów Chevrolet cena samochodów Daewoo porównanie samochodów Subaru cena samochodów Alfa Romeo dane techniczne Jaguar cena samochodów Land Rover ranking samochodów Isuzu ranking samochodów FSO ranking samochodów Smart ranking samochodów Renault spalanie samochodów Land Rover cena samochodów Isuzu cena samochodów Lada porównanie samochodów Volkswagen ranking samochodów Mazda cena samochodów Volvo spalanie samochodów Lancia ranking samochodów Opel dane techniczne Citroen cena samochodów Lancia spalanie samochodów Opel porównanie samochodów Mini (BMW) porównanie samochodów Chrysler cena samochodów Peugeot dane techniczne Peugeot dane techniczne Dodge cena samochodów BMW spalanie samochodów Ford spalanie samochodów Mini (BMW) cena samochodów Renault spalanie samochodów Daewoo spalanie samochodów Ferrari dane techniczne Land Rover spalanie samochodów Mercedes-Benz porównanie samochodów Land Rover dane techniczne Isuzu porównanie samochodów Saab cena samochodów Mitsubishi cena samochodów Smart spalanie samochodów Aston Martin ranking samochodów Volvo ranking samochodów Tata spalanie samochodów Fiat ranking samochodów Audi ranking samochodów Ford cena samochodów Mini (BMW) spalanie samochodów Honda porównanie samochodów Renault porównanie samochodów Fiat porównanie samochodów Jeep porównanie samochodów Lamborghini porównanie samochodów Tata cena samochodów Infiniti dane techniczne Subaru cena samochodów Honda cena samochodów Bugatti porównanie samochodów Ferrari cena samochodów Porsche porównanie samochodów SsangYong spalanie samochodów Cadillac cena samochodów Nissan porównanie samochodów Lancia spalanie samochodów Renault cena samochodów Aston Martin dane techniczne SsangYong dane techniczne Seat porównanie samochodów Infiniti dane techniczne Volvo dane techniczne Maybach ranking samochodów Lada porównanie samochodów Chevrolet porównanie samochodów Smart dane techniczne Nissan spalanie samochodów Smart porównanie samochodów Mitsubishi ranking samochodów Lexus dane techniczne Mercedes-Benz ranking samochodów Daewoo dane techniczne Opel dane techniczne Cadillac ranking samochodów Peugeot dane techniczne Skoda ranking samochodów Lamborghini cena samochodów Jaguar spalanie samochodów Volvo cena samochodów Toyota spalanie samochodów Audi ranking samochodów Alfa Romeo cena samochodów Hyundai porównanie samochodów Maybach dane techniczne Mitsubishi ranking samochodów Skoda dane techniczne Jeep cena samochodów Cadillac porównanie samochodów Audi porównanie samochodów Dacia ranking samochodów Hyundai porównanie samochodów Isuzu dane techniczne Kia dane techniczne Tata porównanie samochodów Honda spalanie samochodów BMW dane techniczne Mini (BMW) cena samochodów Dacia porównanie samochodów Kia cena samochodów Skoda dane techniczne Chevrolet dane techniczne Lada dane techniczne Mazda porównanie samochodów FSO cena samochodów FSO ranking samochodów BMW cena samochodów Opel dane techniczne Audi spalanie samochodów Mazda dane techniczne BMW cena samochodów Dodge cena samochodów Seat spalanie samochodów Kia spalanie samochodów Lexus spalanie samochodów Nissan porównanie samochodów Lada cena samochodów Chrysler ranking samochodów Fiat spalanie samochodów Saab ranking samochodów Subaru spalanie samochodów Hyundai spalanie samochodów Skoda porównanie samochodów Bugatti porównanie samochodów Daewoo dane techniczne Dacia dane techniczne Lancia porównanie samochodów Seat dane techniczne Saab cena samochodów Tata porównanie samochodów Nissan cena samochodów SsangYong dane techniczne Infiniti porównanie samochodów Volvo spalanie samochodów Jaguar porównanie samochodów Ford porównanie samochodów Peugeot dane techniczne Lexus porównanie samochodów Porsche spalanie samochodów Infiniti ranking samochodów Dodge porównanie samochodów Lexus porównanie samochodów Suzuki spalanie samochodów SsangYong dane techniczne Suzuki ranking samochodów Infiniti dane techniczne Renault ranking samochodów Honda dane techniczne Volkswagen porównanie samochodów BMW ranking samochodów Chrysler ranking samochodów Lancia spalanie samochodów Jeep cena samochodów Citroen spalanie samochodów Bugatti cena samochodów Mazda spalanie samochodów Chrysler ranking samochodów Suzuki porównanie samochodów Citroen spalanie samochodów Chevrolet ranking samochodów Jaguar dane techniczne Bugatti dane techniczne Alfa Romeo ranking samochodów Jeep porównanie samochodów Hyundai spalanie samochodów Tata dane techniczne Aston Martin ranking samochodów Ferrari spalanie samochodów Toyota porównanie samochodów Dodge porównanie samochodów Mazda cena samochodów Suzuki dane techniczne Porsche ranking samochodów Aston Martin spalanie samochodów Porsche dane techniczne Honda dane techniczne Toyota ranking samochodów Cadillac spalanie samochodów Suzuki porównanie samochodów Skoda cena samochodów Ferrari ranking samochodów Bugatti spalanie samochodów Seat cena samochodów Lexus ranking samochodów Saab dane techniczne Lamborghini cena samochodów Subaru porównanie samochodów Aston Martin ranking samochodów Toyota porównanie samochodów Mercedes-Benz ranking samochodów SsangYong spalanie samochodów Alfa Romeo dane techniczne Ferrari