Lista producentów samochodów dostępnych w bazie.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Lista modeli samochodów dostępnych w bazie. Wybierają
c jeden z nich
powodujesz przefiltrowanie pozostałych kategorii. W nawiasie podano oznaczenie serii produkcyjnej lub generację samochodu.
Wyjaśnienia użytych terminów:
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
Dostępne pojemności skokowe silników przy danym filtrze.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
Wyjaśnienia użytych terminów:
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
Wyjaśnienia użytych terminów:
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
Wyjaśnienia użytych terminów:
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
PORÓWNAJ SAMOCHODY OSOBOWE
TWORZENIE RANKINGU SAMOCHODÓW - KROK PO KROKU
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.

RANKINGI
Ranking PRĘDKOŚCI MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
170 km/h
0%
170 km/h
0%
160 km/h
-5.9%
160 km/h
-5.9%
160 km/h
-5.9%
160 km/h
-5.9%
160 km/h
-5.9%
160 km/h
-5.9%
155 km/h
-8.9%
155 km/h
-8.9%
Ranking PRZYŚPIESZENIA 0-100km/h - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
14 sek.
-13.6%
14 sek.
-13.6%
14 sek.
-13.6%
14 sek.
-13.6%
14 sek.
-13.6%
14 sek.
-13.6%
15.2 sek.
-6.2%
15.2 sek.
-6.2%
16.2 sek.
0%
16.2 sek.
0%
Ranking MOCY MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
140 KM
0%
140 KM
0%
140 KM
0%
140 KM
0%
85 KM
-39.3%
85 KM
-39.3%
75 KM
-46.5%
75 KM
-46.5%
71 KM
-49.3%
71 KM
-49.3%
Ranking MAKSYMALNEGO MOMENTU OBROTOWEGO - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
320 Nm
0%
320 Nm
0%
320 Nm
0%
320 Nm
0%
190 Nm
-40.7%
140 Nm
-56.3%
140 Nm
-56.3%
120 Nm
-62.5%
120 Nm
-62.5%
114 Nm
-64.4%
Ranking ŚREDNIEGO ZUŻYCIA PALIWA / ŚREDNIEGO ZUŻYCIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ na 100 kilometrów - na podstawie danych producenta (Pb95,Pb98,ON,bioetanol E85,LPG w dm³ - CNG,H2 w m³ - energia elektryczna w kWh)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
4.9
-42.4%
5.2
-38.9%
5.2
-38.9%
5.9
-30.6%
6.4
-24.8%
7
-17.7%
7.5
-11.8%
7.5
-11.8%
8.5
0%
8.5
0%
Ranking OGÓLNEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA SAMOCHODU-LICZBA GWIAZDEK - w oparciu o wyniki testów zderzeniowych organizacji Euro NCAP

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
Ranking MINIMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
981 dm³
0%
981 dm³
0%
410 dm³
-58.3%
410 dm³
-58.3%
232 dm³
-76.4%
232 dm³
-76.4%
232 dm³
-76.4%
232 dm³
-76.4%
0 dm³
-100%
0 dm³
-100%
Ranking MAKSYMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
1370 dm³
0%
1370 dm³
0%
981 dm³
-28.4%
981 dm³
-28.4%
610 dm³
-55.5%
610 dm³
-55.5%
610 dm³
-55.5%
610 dm³
-55.5%
0 dm³
-100%
0 dm³
-100%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
4 PLN
-100%
4 PLN
-100%
4 PLN
-100%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
32000 EUR
-60%
55000 EUR
-31.2%
63900 EUR
-20.1%
79900 EUR
0%
ranking samochodów Audi ranking samochodów SsangYong porównanie samochodów Chevrolet porównanie samochodów Isuzu dane techniczne Bugatti ranking samochodów Maybach ranking samochodów Mercedes-Benz cena samochodów Alfa Romeo spalanie samochodów Skoda cena samochodów Citroen ranking samochodów Subaru spalanie samochodów Tata dane techniczne Suzuki ranking samochodów Infiniti cena samochodów Audi dane techniczne Mitsubishi porównanie samochodów Skoda ranking samochodów FSO ranking samochodów Volkswagen porównanie samochodów Renault ranking samochodów Citroen porównanie samochodów SsangYong cena samochodów Dacia ranking samochodów Mini (BMW) porównanie samochodów Lancia ranking samochodów Porsche dane techniczne Mini (BMW) cena samochodów Ford spalanie samochodów Lada ranking samochodów Suzuki porównanie samochodów Saab cena samochodów BMW spalanie samochodów Mazda ranking samochodów Aston Martin porównanie samochodów Maybach dane techniczne Fiat ranking samochodów Lada cena samochodów Maybach dane techniczne Seat spalanie samochodów Jaguar spalanie samochodów Dacia porównanie samochodów Chrysler cena samochodów Ferrari spalanie samochodów SsangYong dane techniczne Skoda cena samochodów Peugeot porównanie samochodów Land Rover ranking samochodów Bugatti porównanie samochodów Nissan dane techniczne Volkswagen porównanie samochodów Mini (BMW) cena samochodów Volvo dane techniczne BMW porównanie samochodów Mercedes-Benz porównanie samochodów Infiniti cena samochodów Land Rover spalanie samochodów Chevrolet porównanie samochodów Lada porównanie samochodów Suzuki ranking samochodów Dacia porównanie samochodów Daewoo spalanie samochodów Isuzu spalanie samochodów Volkswagen dane techniczne Daewoo cena samochodów Fiat dane techniczne Saab spalanie samochodów Bugatti porównanie samochodów Volvo cena samochodów Daewoo porównanie samochodów Aston Martin spalanie samochodów Smart dane techniczne Dodge ranking samochodów Cadillac ranking samochodów Seat ranking samochodów Fiat cena samochodów Hyundai dane techniczne Citroen porównanie samochodów Alfa Romeo ranking samochodów Kia porównanie samochodów BMW cena samochodów Chevrolet ranking samochodów Volvo porównanie samochodów Lamborghini cena samochodów Honda dane techniczne Lamborghini dane techniczne Mercedes-Benz cena samochodów Volkswagen cena samochodów Kia dane techniczne Maybach ranking samochodów Smart ranking samochodów Ferrari cena samochodów Chrysler ranking samochodów Alfa Romeo dane techniczne Audi cena samochodów Tata ranking samochodów Jeep cena samochodów Subaru spalanie samochodów Lexus dane techniczne Dacia porównanie samochodów Mitsubishi ranking samochodów Mazda dane techniczne Aston Martin ranking samochodów Nissan ranking samochodów Land Rover dane techniczne Honda dane techniczne Hyundai dane techniczne Peugeot dane techniczne Chevrolet ranking samochodów Dodge spalanie samochodów Lancia dane techniczne Smart porównanie samochodów FSO dane techniczne Nissan cena samochodów Jaguar ranking samochodów Toyota cena samochodów Aston Martin spalanie samochodów Nissan spalanie samochodów Mercedes-Benz ranking samochodów BMW ranking samochodów Honda spalanie samochodów FSO dane techniczne Jeep spalanie samochodów Honda spalanie samochodów Chrysler spalanie samochodów Hyundai ranking samochodów Tata cena samochodów Porsche cena samochodów SsangYong porównanie samochodów Jaguar dane techniczne Alfa Romeo cena samochodów Dodge spalanie samochodów Opel spalanie samochodów Kia porównanie samochodów Fiat porównanie samochodów Seat ranking samochodów Hyundai ranking samochodów Mitsubishi porównanie samochodów Audi dane techniczne Volvo cena samochodów Smart ranking samochodów Ford ranking samochodów Opel dane techniczne Porsche spalanie samochodów Saab spalanie samochodów Toyota dane techniczne Tata dane techniczne Renault cena samochodów Seat porównanie samochodów Jeep ranking samochodów Isuzu dane techniczne Subaru dane techniczne Toyota cena samochodów Infiniti spalanie samochodów Dodge porównanie samochodów Kia ranking samochodów Peugeot dane techniczne Opel porównanie samochodów Tata spalanie samochodów Ford spalanie samochodów Peugeot spalanie samochodów Maybach cena samochodów Jeep spalanie samochodów Cadillac ranking samochodów Saab cena samochodów Skoda porównanie samochodów Toyota spalanie samochodów Alfa Romeo porównanie samochodów Subaru cena samochodów Saab spalanie samochodów Lamborghini spalanie samochodów Infiniti cena samochodów Cadillac dane techniczne SsangYong cena samochodów Mini (BMW) porównanie samochodów Honda cena samochodów Mercedes-Benz cena samochodów Mazda spalanie samochodów Mini (BMW) cena samochodów Lancia porównanie samochodów Ferrari spalanie samochodów BMW dane techniczne Chrysler ranking samochodów Lamborghini spalanie samochodów Renault spalanie samochodów Land Rover dane techniczne Ferrari dane techniczne Jaguar spalanie samochodów Porsche dane techniczne Cadillac cena samochodów Lexus porównanie samochodów Porsche porównanie samochodów Dacia dane techniczne Lancia ranking samochodów Jaguar porównanie samochodów Lexus ranking samochodów Skoda spalanie samochodów Subaru dane techniczne Lada dane techniczne Land Rover porównanie samochodów Smart