Lista producentów samochodów dostępnych w bazie.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Lista modeli samochodów dostępnych w bazie. Wybierają
c jeden z nich
powodujesz przefiltrowanie pozostałych kategorii. W nawiasie podano oznaczenie serii produkcyjnej lub generację samochodu.
Wyjaśnienia użytych terminów:
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
Dostępne pojemności skokowe silników przy danym filtrze.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
Wyjaśnienia użytych terminów:
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
Wyjaśnienia użytych terminów:
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
Wyjaśnienia użytych terminów:
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
PORÓWNAJ SAMOCHODY OSOBOWE
TWORZENIE RANKINGU SAMOCHODÓW - KROK PO KROKU
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.

RANKINGI
Ranking PRĘDKOŚCI MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
196 km/h
0%
196 km/h
0%
182 km/h
-7.2%
182 km/h
-7.2%
178 km/h
-9.2%
172 km/h
-12.3%
168 km/h
-14.3%
168 km/h
-14.3%
160 km/h
-18.4%
Ranking PRZYŚPIESZENIA 0-100km/h - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
9.9 sek.
-41.5%
9.9 sek.
-41.5%
11.8 sek.
-30.2%
11.8 sek.
-30.2%
12.9 sek.
-23.7%
13.8 sek.
-18.4%
13.8 sek.
-18.4%
13.9 sek.
-17.8%
16.9 sek.
0%
Ranking MOCY MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
130 KM
0%
130 KM
0%
110 KM
-15.4%
110 KM
-15.4%
110 KM
-15.4%
100 KM
-23.1%
95 KM
-27%
95 KM
-27%
75 KM
-42.4%
Ranking MAKSYMALNEGO MOMENTU OBROTOWEGO - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
300 Nm
0%
300 Nm
0%
280 Nm
-6.7%
280 Nm
-6.7%
280 Nm
-6.7%
260 Nm
-13.4%
180 Nm
-40%
180 Nm
-40%
180 Nm
-40%
Ranking ŚREDNIEGO ZUŻYCIA PALIWA / ŚREDNIEGO ZUŻYCIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ na 100 kilometrów - na podstawie danych producenta (Pb95,Pb98,ON,bioetanol E85,LPG w dm³ - CNG,H2 w m³ - energia elektryczna w kWh)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
4.1
-36%
4.5
-29.7%
4.9
-23.5%
4.9
-23.5%
4.9
-23.5%
5.3
-17.2%
5.3
-17.2%
6.1
-4.7%
6.4
0%
Ranking OGÓLNEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA SAMOCHODU-LICZBA GWIAZDEK - w oparciu o wyniki testów zderzeniowych organizacji Euro NCAP

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Ranking MINIMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
397 dm³
0%
Ranking MAKSYMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%
1496 dm³
0%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
0 EUR
-100%
0 EUR
-100%
64800 EUR
-15.8%
69200 EUR
-10.1%
70400 EUR
-8.5%
72500 EUR
-5.8%
73100 EUR
-5%
76300 EUR
-0.8%
76900 EUR
0%
spalanie samochodów Mercedes-Benz porównanie samochodów Lamborghini dane techniczne Ford dane techniczne Audi porównanie samochodów Jaguar porównanie samochodów Mazda porównanie samochodów Mini (BMW) spalanie samochodów Mazda porównanie samochodów Daewoo dane techniczne Hyundai spalanie samochodów Suzuki porównanie samochodów Chrysler spalanie samochodów FSO porównanie samochodów Lexus porównanie samochodów Infiniti spalanie samochodów Seat ranking samochodów Jeep cena samochodów Chevrolet dane techniczne Peugeot ranking samochodów Fiat ranking samochodów Infiniti porównanie samochodów Isuzu cena samochodów Seat dane techniczne Kia dane techniczne Saab porównanie samochodów Audi spalanie samochodów Infiniti dane techniczne Mitsubishi spalanie samochodów Land Rover cena samochodów Jeep porównanie samochodów Bugatti cena samochodów SsangYong spalanie samochodów Chevrolet spalanie samochodów Jeep cena samochodów Peugeot ranking samochodów Land Rover porównanie samochodów Skoda ranking samochodów Dodge dane techniczne Volvo cena samochodów Toyota spalanie samochodów Opel porównanie samochodów Opel ranking samochodów FSO cena samochodów Hyundai porównanie samochodów Jeep spalanie samochodów Lada ranking samochodów Bugatti cena samochodów Mercedes-Benz porównanie samochodów Subaru ranking samochodów Suzuki spalanie samochodów Mini (BMW) cena samochodów Nissan ranking samochodów Volkswagen porównanie samochodów Peugeot dane techniczne Daewoo ranking samochodów Smart ranking samochodów Peugeot cena samochodów Bugatti dane techniczne Mazda dane techniczne Land Rover spalanie samochodów Kia dane techniczne Seat ranking samochodów Ford cena samochodów Subaru ranking samochodów Subaru porównanie samochodów Saab ranking samochodów Renault spalanie samochodów Cadillac ranking samochodów Honda porównanie samochodów Mitsubishi dane techniczne Isuzu cena samochodów Lada cena samochodów Lancia cena samochodów Daewoo cena samochodów Suzuki cena samochodów Aston Martin spalanie samochodów Aston Martin ranking samochodów Nissan ranking samochodów Dacia cena samochodów Fiat porównanie samochodów Nissan spalanie samochodów Mitsubishi ranking samochodów Toyota cena samochodów Alfa Romeo dane techniczne BMW porównanie samochodów Alfa Romeo cena samochodów Isuzu dane techniczne Aston Martin porównanie samochodów Suzuki dane techniczne SsangYong porównanie samochodów Mercedes-Benz cena samochodów Dacia ranking samochodów Hyundai spalanie samochodów Lancia spalanie samochodów SsangYong ranking samochodów Mitsubishi dane techniczne Citroen ranking samochodów Volvo spalanie samochodów Skoda dane techniczne Bugatti cena samochodów BMW porównanie samochodów Dodge porównanie samochodów Dacia cena samochodów Mini (BMW) dane techniczne Skoda cena samochodów Volkswagen spalanie samochodów Toyota ranking samochodów Jaguar spalanie samochodów Citroen spalanie samochodów Audi porównanie samochodów Toyota cena samochodów Kia spalanie samochodów Chrysler cena samochodów Mazda dane techniczne Porsche porównanie samochodów Cadillac spalanie samochodów Daewoo dane techniczne FSO cena samochodów Porsche ranking samochodów Lancia porównanie samochodów Tata cena samochodów Maybach porównanie samochodów FSO ranking samochodów Mercedes-Benz porównanie samochodów Volvo ranking samochodów Lexus dane techniczne Toyota cena samochodów Smart cena samochodów Renault cena samochodów Cadillac porównanie samochodów Kia porównanie samochodów Honda dane techniczne Fiat ranking samochodów Opel porównanie samochodów Fiat ranking samochodów Porsche porównanie samochodów Volkswagen ranking samochodów Skoda dane techniczne Opel ranking samochodów Aston Martin dane techniczne Mini (BMW) dane techniczne Suzuki spalanie samochodów Ferrari spalanie samochodów Honda spalanie samochodów Tata cena samochodów Skoda cena samochodów Saab porównanie samochodów Ford dane techniczne Maybach spalanie samochodów Renault ranking samochodów Alfa Romeo porównanie samochodów Land Rover porównanie samochodów Lada spalanie samochodów Alfa Romeo dane techniczne Renault porównanie samochodów Seat dane techniczne Lada cena samochodów Honda dane techniczne Chevrolet dane techniczne Alfa Romeo cena samochodów Mitsubishi dane techniczne Honda porównanie samochodów BMW dane techniczne Chrysler cena samochodów Tata cena samochodów Ford spalanie samochodów Ford ranking samochodów Citroen ranking samochodów Saab spalanie samochodów Isuzu cena samochodów Jaguar spalanie samochodów Saab cena samochodów Citroen ranking samochodów Seat spalanie samochodów Subaru spalanie samochodów Volkswagen spalanie samochodów BMW spalanie samochodów Fiat cena samochodów Volvo spalanie samochodów Porsche spalanie samochodów Lexus dane techniczne Lexus spalanie samochodów Smart dane techniczne Infiniti ranking samochodów Kia dane techniczne Mercedes-Benz spalanie samochodów Bugatti dane techniczne Dacia ranking samochodów BMW porównanie samochodów Aston Martin dane techniczne Lancia dane techniczne Jaguar porównanie samochodów Hyundai spalanie samochodów Hyundai cena samochodów Dodge cena samochodów Lexus ranking samochodów Cadillac dane techniczne Tata ranking samochodów Tata dane techniczne Subaru