Lista producentów samochodów dostępnych w bazie.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Lista modeli samochodów dostępnych w bazie. Wybierają
c jeden z nich
powodujesz przefiltrowanie pozostałych kategorii. W nawiasie podano oznaczenie serii produkcyjnej lub generację samochodu.
Wyjaśnienia użytych terminów:
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
Dostępne pojemności skokowe silników przy danym filtrze.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
Wyjaśnienia użytych terminów:
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
Wyjaśnienia użytych terminów:
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
Wyjaśnienia użytych terminów:
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
PORÓWNAJ SAMOCHODY OSOBOWE
TWORZENIE RANKINGU SAMOCHODÓW - KROK PO KROKU
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.

RANKINGI
Ranking PRĘDKOŚCI MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
235 km/h
0%
235 km/h
0%
235 km/h
0%
227 km/h
-3.5%
227 km/h
-3.5%
227 km/h
-3.5%
217 km/h
-7.7%
209 km/h
-11.1%
195 km/h
-17.1%
Ranking PRZYŚPIESZENIA 0-100km/h - na podstawie danych producenta (pomiary przy pełnym poziomie płynów, pełnym zbiorniku paliwa, z uwzględnieniem wagi kierowcy)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
8 sek.
-33.9%
8 sek.
-33.9%
8 sek.
-33.9%
8.8 sek.
-27.3%
8.8 sek.
-27.3%
8.8 sek.
-27.3%
9.2 sek.
-24%
9.3 sek.
-23.2%
12.1 sek.
0%
Ranking MOCY MAKSYMALNEJ - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
240 KM
0%
240 KM
0%
240 KM
0%
203 KM
-15.5%
203 KM
-15.5%
203 KM
-15.5%
160 KM
-33.4%
160 KM
-33.4%
125 KM
-48%
Ranking MAKSYMALNEGO MOMENTU OBROTOWEGO - na podstawie danych producenta

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
345 Nm
0%
345 Nm
0%
340 Nm
-1.5%
340 Nm
-1.5%
300 Nm
-13.1%
300 Nm
-13.1%
240 Nm
-30.5%
240 Nm
-30.5%
170 Nm
-50.8%
Ranking ŚREDNIEGO ZUŻYCIA PALIWA / ŚREDNIEGO ZUŻYCIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ na 100 kilometrów - na podstawie danych producenta (Pb95,Pb98,ON,bioetanol E85,LPG w dm³ - CNG,H2 w m³ - energia elektryczna w kWh)

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
5.3
-30.3%
5.9
-22.4%
6.5
-14.5%
7.5
-1.4%
7.5
-1.4%
7.5
-1.4%
7.5
-1.4%
7.6
0%
7.6
0%
Ranking OGÓLNEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA SAMOCHODU-LICZBA GWIAZDEK - w oparciu o wyniki testów zderzeniowych organizacji Euro NCAP

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
-100%
Ranking MINIMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
488 dm³
0%
Ranking MAKSYMALNEJ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ - na podstawie danych producenta - pomiar przy użyciu metody VDA w dm³

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%
1605 dm³
0%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%
p PLN
-100%

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
93000 EUR
-42.6%
94000 EUR
-42%
101000 EUR
-37.7%
124600 EUR
-23.1%
129400 EUR
-20.2%
132000 EUR
-18.6%
136800 EUR
-15.6%
154600 EUR
-4.6%
162000 EUR
0%
dane techniczne Audi ranking samochodów Porsche porównanie samochodów Ferrari porównanie samochodów Porsche ranking samochodów Lada ranking samochodów Toyota cena samochodów Jeep ranking samochodów Seat dane techniczne Dodge porównanie samochodów Seat ranking samochodów Saab ranking samochodów Subaru cena samochodów Citroen ranking samochodów Chevrolet ranking samochodów Skoda spalanie samochodów Toyota dane techniczne Chrysler porównanie samochodów Volvo porównanie samochodów Daewoo dane techniczne Hyundai cena samochodów Subaru porównanie samochodów Saab cena samochodów Skoda porównanie samochodów Isuzu spalanie samochodów Peugeot spalanie samochodów Skoda spalanie samochodów Lancia ranking samochodów Hyundai spalanie samochodów Alfa Romeo porównanie samochodów Renault dane techniczne Mazda ranking samochodów Opel spalanie samochodów Seat ranking samochodów Volkswagen porównanie samochodów Citroen cena samochodów Smart dane techniczne Lexus porównanie samochodów Toyota dane techniczne Lada ranking samochodów Infiniti porównanie samochodów Mercedes-Benz dane techniczne Cadillac porównanie samochodów Dodge spalanie samochodów Chrysler ranking samochodów Mitsubishi porównanie samochodów Lada ranking samochodów Bugatti spalanie samochodów Bugatti cena samochodów Ferrari dane techniczne Saab spalanie samochodów Land Rover dane techniczne Bugatti cena samochodów Chevrolet spalanie samochodów Jaguar cena samochodów Hyundai ranking samochodów Mazda dane techniczne Nissan cena samochodów Saab ranking samochodów Dacia ranking samochodów Ferrari porównanie samochodów Bugatti spalanie samochodów Mitsubishi cena samochodów Tata dane techniczne Suzuki dane techniczne Maybach spalanie samochodów Porsche spalanie samochodów FSO ranking samochodów Dodge ranking samochodów BMW ranking samochodów Renault cena samochodów Land Rover spalanie samochodów Volvo dane techniczne Peugeot cena samochodów Bugatti dane techniczne BMW cena samochodów Aston Martin porównanie samochodów Dacia cena samochodów Nissan dane techniczne Renault spalanie samochodów Maybach dane techniczne Skoda porównanie samochodów Chevrolet dane techniczne FSO cena samochodów Lancia spalanie samochodów Saab ranking samochodów Ford cena samochodów Suzuki spalanie samochodów Daewoo spalanie samochodów Fiat porównanie samochodów Lamborghini dane techniczne Lamborghini ranking samochodów Peugeot cena samochodów FSO cena samochodów Honda spalanie samochodów BMW dane techniczne Seat dane techniczne Smart spalanie samochodów Citroen ranking samochodów Chrysler dane techniczne Mercedes-Benz cena samochodów Mazda ranking samochodów Lamborghini spalanie samochodów Chevrolet spalanie samochodów Lexus ranking samochodów Jaguar cena samochodów Ford porównanie samochodów Subaru dane techniczne Opel spalanie samochodów Dacia cena samochodów Alfa Romeo dane techniczne Toyota ranking samochodów Cadillac ranking samochodów FSO porównanie samochodów Cadillac ranking samochodów Audi porównanie samochodów BMW dane techniczne Tata porównanie samochodów Fiat cena samochodów Maybach porównanie samochodów Hyundai porównanie samochodów Lancia cena samochodów Dacia dane techniczne Jeep spalanie samochodów Ferrari dane techniczne Ferrari cena samochodów Kia ranking samochodów SsangYong dane techniczne Subaru dane techniczne Aston Martin dane techniczne Volkswagen cena samochodów Audi dane techniczne Honda ranking samochodów Smart porównanie samochodów Infiniti porównanie samochodów Suzuki spalanie samochodów Ford cena samochodów Jaguar spalanie samochodów Kia ranking samochodów Honda dane techniczne Kia spalanie samochodów Lada spalanie samochodów Nissan dane techniczne Mitsubishi spalanie samochodów Aston Martin spalanie samochodów Hyundai ranking samochodów Mercedes-Benz dane techniczne Dacia ranking samochodów Lancia ranking samochodów Suzuki spalanie samochodów Lamborghini dane techniczne Land Rover cena samochodów Daewoo dane techniczne SsangYong porównanie samochodów Chrysler porównanie samochodów Kia ranking samochodów Kia spalanie samochodów Volkswagen dane techniczne Ford porównanie samochodów Opel ranking samochodów Citroen cena samochodów Opel cena samochodów BMW porównanie samochodów Maybach spalanie samochodów Infiniti ranking samochodów Mini (BMW) cena samochodów Renault dane techniczne Daewoo dane techniczne Chevrolet ranking samochodów Aston Martin ranking samochodów Alfa Romeo cena samochodów Lada porównanie samochodów Lexus porównanie samochodów Jaguar dane techniczne Lancia ranking samochodów Maybach porównanie samochodów Audi spalanie samochodów Dodge porównanie samochodów Mazda spalanie samochodów Cadillac porównanie samochodów Nissan cena samochodów Seat porównanie samochodów Honda dane techniczne Porsche cena samochodów Cadillac spalanie samochodów Mercedes-Benz spalanie samochodów Suzuki dane techniczne Mini (BMW) ranking samochodów Daewoo dane techniczne Citroen ranking samochodów Nissan cena samochodów Lexus spalanie samochodów Mazda spalanie samochodów Isuzu dane techniczne Volvo spalanie samochodów SsangYong spalanie samochodów Jeep dane techniczne Fiat porównanie samochodów Alfa Romeo porównanie samochodów Skoda dane techniczne Jaguar