Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Peugeot
2.0 S16 136KM
hatchback 3 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Peugeot
MODEL
WERSJA 2.0 S16
TYP NADWOZIA hatchback 3 drzwi
SEGMENT segment B

auta miejskie - samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem o długości nadwozia od 3,6m do 4,0m
OKRES PRODUKCJI 2002 - 2007
SILNIK
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA nie
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 2 dm³
MOC MAKSYMALNA 100 kW
PL PL: 136 KM
DE DE: 136 PS
UK UK: 136 hp
US US: 134 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 190 Nm (140 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
50 kW/dm³
(13 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
70 Nm/dm³
(17 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 8.3 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 210 km/h (131 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 7.7 L/100km
UK UK: 36.6 mpg
US US: 30.5 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 34 PLN/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW manualna skrzynia biegów

auto posiada standardowy lewarek do ręcznej zmiany biegów oraz pedał sprzęgła
TYP NAPĘDU przedni

napędzane są wyłącznie koła przedniej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 5
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 245 L (8.7 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 1130 L (39.9 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE brak oferty
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH brak oferty
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG trwa gromadzenie informacji
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG trwa gromadzenie informacji
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400EUR netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350EUR netto/miesiąc) nie dotyczy
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Peugeot  2.0 S16

Źródło: Peugeot

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Peugeot
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA 2.0 S16
TYP NADWOZIA hatchback 3 drzwi
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa
OKRES PRODUKCJI 2002 - 2007
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 6.9 L/100km
UK UK: 40.7 mpg
US US: 33.9 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 31 PLN/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 9.6 L/100km
UK UK: 29.3 mpg
US US: 24.4 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 43 PLN/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 6500 PLN
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 12.3 L/100km
UK UK: 22.9 mpg
US US: 19.1 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 55 PLN/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Peugeot
2.0 S16 136KM
hatchback 3 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych nie
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka nie
Zwielokrotnione doładowanie silnika nie
Inne

Porównaj Peugeot 2.0 S16 o mocy 136KM

z innymi autami segmentu B


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem benzyna bezołowiowa, auta Peugeot hatchback 3 drzwi dostępnych w okresie 2002 - 2007  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Peugeot hatchback 3 drzwi dostępnych w okresie 2002 - 2007  > >

Porównanie auta Peugeot 2.0 S16 hatchback 3 drzwi z innymi autami segmentu B o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2002 - 2007  > >

Porównanie auta Peugeot 2.0 S16 hatchback 3 drzwi z innymi autami segmentu B dostępnymi w okresie 2002 - 2007  > >


Ranking aut marki Peugeot produkowanych w latach
2002 - 2007

na tle modelu Peugeot 2.0 S16 hatchback 3 drzwi 136KM hatchback 3 drzwi

Ranking spalania aut Peugeot  > >

Ranking przyśpieszenia aut Peugeot  > >

Ranking dynamiki aut Peugeot  > >

Ranking mocy aut Peugeot  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

PRZECIĘTNIE

Właściwości jezdne auta są co najwyżej poprawne. Nic szczególnego na tle innych aut z segmentu.

DYNAMIKA
AUTA

DOBRZE

Auto posiada ponadprzeciętną dynamikę, gwarantującą kierowcy bezproblemowe dopasowanie się do ruchu na drodze i dostarczającą przy tym radość z jazdy.

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałość materiałów i tworzyw zastosowanych we wnętrzu auta. Nie ma za co chwalić, ale nie można również przesadnie krytykować.

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałośc lakieru i średnia odporność elementów karoserii na korozję. Ogniska korozji w tym aucie nie są niestety rzadkością.

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

PRZECIĘTNIE

Przeciętna niezawodność elementów elektryki i elektroniki auta. Można jednak stwierdzić, że to standard w dzisiejszych autach tego segmentu.

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność oraz średnia trwałość silnika i jego osprzętu. Silnik potrafi sprawiać problemy, jednak usterki nie są częste lub drogie w usunięciu.

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość skrzyni biegów.Konstrukcja skrzyni nie jest idealna, ale na szczęście jej eksploatacja nie jest szczególnie uciążliwa.

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

DOBRZE

Mała liczba awarii i wysoka trwałość układu przeniesienia napędu na koła. Praktyczny brak kłopotów w codziennej eksploatacji. Mocny punkt auta

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

SŁABO

Niska trwałość elementów zawieszenia. Zdecydowanie słaby punkt auta. Inne auta w segmencie oferują trwalsze rozwiązania techniczne elementów zawieszenia pojazdu.


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi (2002 - 2007) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Peugeot (2002 - 2007)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Peugeot (2002 - 2007)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi (2002 - 2007)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi (2002 - 2007)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi (2002 - 2007)   > >

    Felgi i opony do samochodu Peugeot 2.0 S16 136KM hatchback 3 drzwi (2002 - 2007)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Peugeot 2.0 S16 136KM opinie...

    ...Peugeot 2.0 S16 136KM spalanie...

    ...silnik Peugeot 2.0 S16 136KM opinie...

    ...sprzedam Peugeot 2.0 S16 136KM...

    ...Peugeot 2.0 S16 136KM dane techniczne...

    ...Peugeot 2.0 S16 136KM jaki olej...

    ...kupię Peugeot 2.0 S16 136KM...

    ...osiągi Peugeot 2.0 S16 136KM...

    ...Peugeot 2.0 S16 136KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.