Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Peugeot 308 II
GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM
hatchback 5 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Peugeot
MODEL 308 II
WERSJA GTi 1.6 16V THP STOP & START
TYP NADWOZIA hatchback 5 drzwi
SEGMENT segment C

auta kompaktowe oraz auta klasy kompaktowej premium, czyli kompakty w cenie aut o klasę wyższych o długości nadwozia od 4,0m do 4,4m
OKRES PRODUKCJI 2017 - obecnie
SILNIK
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA silnik jest doładowany z użyciem turbosprężarki
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 1598 cm³
MOC MAKSYMALNA 200 kW
PL PL: 272 KM
DE DE: 272 PS
UK UK: 272 hp
US US: 268 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 330 Nm (243 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
125 kW/dm³
(31 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
152 Nm/dm³
(38 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 6 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 250 km/h (155 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 6 L/100km
UK UK: 47 mpg
US US: 39.2 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 27 PLN/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW manualna skrzynia biegów

auto posiada standardowy lewarek do ręcznej zmiany biegów oraz pedał sprzęgła
TYP NAPĘDU przedni

napędzane są wyłącznie koła przedniej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 5
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 420 L (14.8 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 1228 L (43.4 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE 132900 zł
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH 35400 euro
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START montaż instalacji LPG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START montaż instalacji CNG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802PLN netto/miesiąc) 35
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459PLN netto/miesiąc) 91
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400EUR netto/miesiąc) 15
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350EUR netto/miesiąc) 26
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START

Źródło: PSA

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Peugeot 308 II
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA GTi 1.6 16V THP STOP & START
TYP NADWOZIA hatchback 5 drzwi
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
OKRES PRODUKCJI 2017 - obecnie
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 5.4 L/100km
UK UK: 52.2 mpg
US US: 43.5 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 24 PLN/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 7.5 L/100km
UK UK: 37.6 mpg
US US: 31.3 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 34 PLN/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 5000 PLN
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 9.6 L/100km
UK UK: 29.4 mpg
US US: 24.5 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 43 PLN/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Peugeot 308 II
GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM
hatchback 5 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych nie
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka tak
Zwielokrotnione doładowanie silnika nie
Inne

Porównaj Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START o mocy 272KM

z innymi autami segmentu C


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem benzyna bezołowiowa Pb95, auta Peugeot 308 II hatchback 5 drzwi dostępnych w okresie 2017 - obecnie  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Peugeot 308 II hatchback 5 drzwi dostępnych w okresie 2017 - obecnie  > >

Porównanie auta Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START hatchback 5 drzwi z innymi autami segmentu C o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2017 - obecnie  > >

Porównanie auta Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START hatchback 5 drzwi z innymi autami segmentu C dostępnymi w okresie 2017 - obecnie  > >


Ranking aut marki Peugeot produkowanych w latach
2017 - obecnie

na tle modelu Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START hatchback 5 drzwi 272KM hatchback 5 drzwi

Ranking spalania aut Peugeot  > >

Ranking przyśpieszenia aut Peugeot  > >

Ranking dynamiki aut Peugeot  > >

Ranking mocy aut Peugeot  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

w przygotowaniu ...

DYNAMIKA
AUTA

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

w przygotowaniu ...

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

w przygotowaniu ...

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

w przygotowaniu ...


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi (2017 - obecnie) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Peugeot 308 II (2017 - obecnie)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Peugeot 308 II (2017 - obecnie)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi (2017 - obecnie)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi (2017 - obecnie)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi (2017 - obecnie)   > >

    Felgi i opony do samochodu Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM hatchback 5 drzwi (2017 - obecnie)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM opinie...

    ...Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM spalanie...

    ...silnik Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM opinie...

    ...sprzedam Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM...

    ...Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM dane techniczne...

    ...Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM jaki olej...

    ...kupię Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM...

    ...osiągi Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM...

    ...Peugeot 308 II GTi 1.6 16V THP STOP & START 272KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.