Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Alfa Romeo Giulia (952)
2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM
sedan 4 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Alfa Romeo
MODEL Giulia (952)
WERSJA 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop
TYP NADWOZIA sedan 4 drzwi
SEGMENT segment D

auta klasy średniej, tzw. rodzinnej oraz auta klasy średniej premium, czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę wyższych o długości nadwozia od 4,4m do 4,8m
OKRES PRODUKCJI 2016 - obecnie
SILNIK
RODZAJ PALIWA olej napędowy
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA silnik jest doładowany z użyciem turbosprężarki
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 2143 cm³
MOC MAKSYMALNA 100 kW
PL PL: 136 KM
DE DE: 136 PS
UK UK: 136 hp
US US: 134 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 380 Nm (280 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
45 kW/dm³
(11 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
127 Nm/dm³
(32 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 9 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 210 km/h (131 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 4.2 L/100km
UK UK: 67.1 mpg
US US: 56 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 18 PLN/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW manualna skrzynia biegów

auto posiada standardowy lewarek do ręcznej zmiany biegów oraz pedał sprzęgła
TYP NAPĘDU tylny

napędzane są wyłącznie koła tylnej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 5
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 480 L (17 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 480 L (17 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE brak oferty
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH 33100 euro
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop montaż instalacji LPG jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop montaż instalacji CNG jest technicznie mozliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400EUR netto/miesiąc) 14
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350EUR netto/miesiąc) 25
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop

Źródło: Alfa Romeo

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Alfa Romeo Giulia (952)
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop
TYP NADWOZIA sedan 4 drzwi
RODZAJ PALIWA olej napędowy
OKRES PRODUKCJI 2016 - obecnie
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 3.8 L/100km
UK UK: 74.6 mpg
US US: 62.2 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 16 PLN/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 5.3 L/100km
UK UK: 53.7 mpg
US US: 44.8 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 23 PLN/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 3400 PLN
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 6.7 L/100km
UK UK: 42 mpg
US US: 35 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 29 PLN/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Alfa Romeo Giulia (952)
2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM
sedan 4 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych tak
Dwumasowe koło zamachowe tak
Turbosprężarka tak
Zwielokrotnione doładowanie silnika nie
Inne

Porównaj Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop o mocy 136KM

z innymi autami segmentu D


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem olej napędowy, auta Alfa Romeo Giulia (952) sedan 4 drzwi dostępnych w okresie 2016 - obecnie  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Alfa Romeo Giulia (952) sedan 4 drzwi dostępnych w okresie 2016 - obecnie  > >

Porównanie auta Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop sedan 4 drzwi z innymi autami segmentu D o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2016 - obecnie  > >

Porównanie auta Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop sedan 4 drzwi z innymi autami segmentu D dostępnymi w okresie 2016 - obecnie  > >


Ranking aut marki Alfa Romeo produkowanych w latach
2016 - obecnie

na tle modelu Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop sedan 4 drzwi 136KM sedan 4 drzwi

Ranking spalania aut Alfa Romeo  > >

Ranking przyśpieszenia aut Alfa Romeo  > >

Ranking dynamiki aut Alfa Romeo  > >

Ranking mocy aut Alfa Romeo  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

w przygotowaniu ...

DYNAMIKA
AUTA

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

w przygotowaniu ...

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

w przygotowaniu ...

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

w przygotowaniu ...


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi (2016 - obecnie) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Alfa Romeo Giulia (952) (2016 - obecnie)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Alfa Romeo Giulia (952) (2016 - obecnie)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi (2016 - obecnie)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi (2016 - obecnie)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi (2016 - obecnie)   > >

    Felgi i opony do samochodu Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM sedan 4 drzwi (2016 - obecnie)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM opinie...

    ...Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM spalanie...

    ...silnik Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM opinie...

    ...sprzedam Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM...

    ...Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM dane techniczne...

    ...Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM jaki olej...

    ...kupię Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM...

    ...osiągi Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM...

    ...Alfa Romeo Giulia (952) 2.2 16V MultiJet II DPF Start&Stop 136KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.