Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Ford Mustang VI
2.3 EcoBoost SelectShift 314KM
cabrio 2 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Ford
MODEL Mustang VI
WERSJA 2.3 EcoBoost SelectShift
TYP NADWOZIA cabrio 2 drzwi
SEGMENT segment G

auta sportowe, które wyraźnie prezentują swój sportowy charakter
OKRES PRODUKCJI 2015 - obecnie
SILNIK
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA nie dotyczy
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 2.3 dm³
MOC MAKSYMALNA 231 kW
PL PL: 314 KM
DE DE: 314 PS
UK UK: 314 hp
US US: 310 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 434 Nm (320 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
100 kW/dm³
(25 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
139 Nm/dm³
(35 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 5.6 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 234 km/h (145 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 10 L/100km
UK UK: 28.2 mpg
US US: 23.5 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 45 pln/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN EURO 6
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW automatyczna skrzynia biegów
TYP NAPĘDU tylny

napędzane są wyłącznie koła tylnej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 4
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 332 L (11.7 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 332 L (11.7 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE 186400 zł
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH 41000 euro
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift montaż instalacji LPG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift montaż instalacji CNG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802zł netto/miesiąc) 49
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459zł netto/miesiąc) 128
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400euro netto/miesiąc) 17
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350euro netto/miesiąc) 30
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift

Źródło: Ford

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Ford Mustang VI
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA 2.3 EcoBoost SelectShift
TYP NADWOZIA cabrio 2 drzwi
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
OKRES PRODUKCJI 2015 - obecnie
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 9 L/100km
UK UK: 31.3 mpg
US US: 26.1 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 40 pln/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 12.5 L/100km
UK UK: 22.6 mpg
US US: 18.8 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 56 pln/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 8400 pln
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 16 L/100km
UK UK: 17.6 mpg
US US: 14.7 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 72 pln/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Ford Mustang VI
2.3 EcoBoost SelectShift 314KM
cabrio 2 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych nie
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka brak danych
Zwielokrotnione doładowanie silnika brak danych
Inne

Porównaj Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift o mocy 314KM

z innymi autami segmentu G


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem benzyna bezołowiowa Pb95, auta Ford Mustang VI cabrio 2 drzwi dostępnych w okresie 2015 - obecnie  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Ford Mustang VI cabrio 2 drzwi dostępnych w okresie 2015 - obecnie  > >

Porównanie auta Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift cabrio 2 drzwi z innymi autami segmentu G o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2015 - obecnie  > >

Porównanie auta Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift cabrio 2 drzwi z innymi autami segmentu G dostępnymi w okresie 2015 - obecnie  > >


Ranking aut marki Ford produkowanych w latach
2015 - obecnie

na tle modelu Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift cabrio 2 drzwi 314KM cabrio 2 drzwi

Ranking spalania aut Ford  > >

Ranking przyśpieszenia aut Ford  > >

Ranking dynamiki aut Ford  > >

Ranking mocy aut Ford  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

w przygotowaniu ...

DYNAMIKA
AUTA

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

w przygotowaniu ...

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

w przygotowaniu ...

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

w przygotowaniu ...


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi (2015 - obecnie) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Ford Mustang VI (2015 - obecnie)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Ford Mustang VI (2015 - obecnie)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi (2015 - obecnie)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi (2015 - obecnie)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi (2015 - obecnie)   > >

    Felgi i opony do samochodu Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM cabrio 2 drzwi (2015 - obecnie)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM opinie...

    ...Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM spalanie...

    ...silnik Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM opinie...

    ...sprzedam Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM...

    ...Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM dane techniczne...

    ...Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM jaki olej...

    ...kupię Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM...

    ...osiągi Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM...

    ...Ford Mustang VI 2.3 EcoBoost SelectShift 314KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.