Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Skoda Yeti
2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM
mini-suv 5 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Skoda
MODEL Yeti
WERSJA 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4
TYP NADWOZIA mini-suv 5 drzwi
SEGMENT segment I

auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe
OKRES PRODUKCJI 2013 - obecnie
SILNIK
RODZAJ PALIWA olej napędowy
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA silnik jest doładowany z użyciem turbosprężarki
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 1968 cm³
MOC MAKSYMALNA 125 kW
PL PL: 170 KM
DE DE: 170 PS
UK UK: 170 hp
US US: 168 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 350 Nm (258 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
63 kW/dm³
(16 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
129 Nm/dm³
(32 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 8.6 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 197 km/h (122 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 6.3 L/100km
UK UK: 44.8 mpg
US US: 37.3 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 27 pln/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN EURO 5
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW dwusprzęgłowa skrzynia biegów

auto nie posiada pedału sprzęgła
TYP NAPĘDU 4x4

napędzane są koła przedniej i tylnej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 5
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 310 L (10.9 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 1760 L (62.2 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE 111700 zł
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH 31100 euro
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 montaż instalacji LPG jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 montaż instalacji CNG jest technicznie mozliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802zł netto/miesiąc) 29
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459zł netto/miesiąc) 77
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400euro netto/miesiąc) 13
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350euro netto/miesiąc) 23
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4

Źródło: Skoda

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Skoda Yeti
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4
TYP NADWOZIA mini-suv 5 drzwi
RODZAJ PALIWA olej napędowy
OKRES PRODUKCJI 2013 - obecnie
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 5.7 L/100km
UK UK: 49.7 mpg
US US: 41.4 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 24 pln/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 7.9 L/100km
UK UK: 35.8 mpg
US US: 29.8 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 34 pln/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 5100 pln
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 10.1 L/100km
UK UK: 28 mpg
US US: 23.3 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 43 pln/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Skoda Yeti
2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM
mini-suv 5 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych tak
Dwumasowe koło zamachowe tak
Turbosprężarka tak
Zwielokrotnione doładowanie silnika nie
Inne

Porównaj Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 o mocy 170KM

z innymi autami segmentu I


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem olej napędowy, auta Skoda Yeti mini-suv 5 drzwi dostępnych w okresie 2013 - obecnie  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Skoda Yeti mini-suv 5 drzwi dostępnych w okresie 2013 - obecnie  > >

Porównanie auta Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 mini-suv 5 drzwi z innymi autami segmentu I o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2013 - obecnie  > >

Porównanie auta Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 mini-suv 5 drzwi z innymi autami segmentu I dostępnymi w okresie 2013 - obecnie  > >


Ranking aut marki Skoda produkowanych w latach
2013 - obecnie

na tle modelu Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 mini-suv 5 drzwi 170KM mini-suv 5 drzwi

Ranking spalania aut Skoda  > >

Ranking przyśpieszenia aut Skoda  > >

Ranking dynamiki aut Skoda  > >

Ranking mocy aut Skoda  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

PRZECIĘTNIE

Właściwości jezdne auta są co najwyżej poprawne. Nic szczególnego na tle innych aut z segmentu.

DYNAMIKA
AUTA

DOBRZE

Auto posiada ponadprzeciętną dynamikę, gwarantującą kierowcy bezproblemowe dopasowanie się do ruchu na drodze i dostarczającą przy tym radość z jazdy.

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałość materiałów i tworzyw zastosowanych we wnętrzu auta. Nie ma za co chwalić, ale nie można również przesadnie krytykować.

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

DOBRZE

Trwały lakier i wysoka odporność elementów karoserii na korozję. Ewentualne ślady korozji w tym aucie świadczą zwykle o jego wypadkowej przeszłości.

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

PRZECIĘTNIE

Przeciętna niezawodność elementów elektryki i elektroniki auta. Można jednak stwierdzić, że to standard w dzisiejszych autach tego segmentu.

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność oraz średnia trwałość silnika i jego osprzętu. Silnik potrafi sprawiać problemy, jednak usterki nie są częste lub drogie w usunięciu.

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość skrzyni biegów.Konstrukcja skrzyni nie jest idealna, ale na szczęście jej eksploatacja nie jest szczególnie uciążliwa.

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość układu przeniesienia napędu na koła. Usuwanie zdarzających się usterek nie jest przesadnie drogie lub kłopotliwe.

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałość elementów zawieszenia. Elementy zawieszenia potrafią sprawiać problemy, nad którymi daję się jednak zapanować bez ponoszenia nadmiernych kosztów.


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi (2013 - obecnie) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Skoda Yeti (2013 - obecnie)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Skoda Yeti (2013 - obecnie)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi (2013 - obecnie)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi (2013 - obecnie)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi (2013 - obecnie)   > >

    Felgi i opony do samochodu Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM mini-suv 5 drzwi (2013 - obecnie)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM opinie...

    ...Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM spalanie...

    ...silnik Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM opinie...

    ...sprzedam Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM...

    ...Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM dane techniczne...

    ...Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM jaki olej...

    ...kupię Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM...

    ...osiągi Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM...

    ...Skoda Yeti 2.0 16V TDI CR DPF DSG 4x4 170KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.