Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Citroen C5 II
1.6 THP 155 automat 156KM
kombi 5 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Citroen
MODEL C5 II
WERSJA 1.6 THP 155 automat
TYP NADWOZIA kombi 5 drzwi
SEGMENT segment D

auta klasy średniej, tzw. rodzinnej oraz auta klasy średniej premium, czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę wyższych o długości nadwozia od 4,4m do 4,8m
OKRES PRODUKCJI 2012 - obecnie
SILNIK
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA silnik jest doładowany z użyciem turbosprężarki
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 1598 cm³
MOC MAKSYMALNA 115 kW
PL PL: 156 KM
DE DE: 156 PS
UK UK: 156 hp
US US: 154 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 240 Nm (177 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
72 kW/dm³
(18 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
110 Nm/dm³
(28 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 10.2 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 210 km/h (131 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 7.3 L/100km
UK UK: 38.6 mpg
US US: 32.2 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 33 PLN/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW automatyczna skrzynia biegów
TYP NAPĘDU przedni

napędzane są wyłącznie koła przedniej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 5
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 533 L (18.8 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 1490 L (52.6 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE brak oferty
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH 30900 euro
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat montaż instalacji LPG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat montaż instalacji CNG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400EUR netto/miesiąc) 13
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350EUR netto/miesiąc) 23
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat

Źródło: PSA

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Citroen C5 II
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA 1.6 THP 155 automat
TYP NADWOZIA kombi 5 drzwi
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
OKRES PRODUKCJI 2012 - obecnie
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 6.6 L/100km
UK UK: 42.9 mpg
US US: 35.8 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 29 PLN/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 9.1 L/100km
UK UK: 30.9 mpg
US US: 25.8 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 41 PLN/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 6100 PLN
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 11.7 L/100km
UK UK: 24.1 mpg
US US: 20.1 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 52 PLN/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Citroen C5 II
1.6 THP 155 automat 156KM
kombi 5 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych nie
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka tak
Zwielokrotnione doładowanie silnika nie
Inne

Porównaj Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat o mocy 156KM

z innymi autami segmentu D


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem benzyna bezołowiowa Pb95, auta Citroen C5 II kombi 5 drzwi dostępnych w okresie 2012 - obecnie  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Citroen C5 II kombi 5 drzwi dostępnych w okresie 2012 - obecnie  > >

Porównanie auta Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat kombi 5 drzwi z innymi autami segmentu D o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2012 - obecnie  > >

Porównanie auta Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat kombi 5 drzwi z innymi autami segmentu D dostępnymi w okresie 2012 - obecnie  > >


Ranking aut marki Citroen produkowanych w latach
2012 - obecnie

na tle modelu Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat kombi 5 drzwi 156KM kombi 5 drzwi

Ranking spalania aut Citroen  > >

Ranking przyśpieszenia aut Citroen  > >

Ranking dynamiki aut Citroen  > >

Ranking mocy aut Citroen  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

DOBRZE

Ponadprzeciętne właściwości jezdne auta na tle konkurencji w segmencie. Prowadzi się je bardzo pewnie i przewidywalnie.

DYNAMIKA
AUTA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna dynamika auta, pozwalająca zwykle dopasować się kierowcy do występującego ruchu na drodze. Dla większości kierowców dynamika auta powinna być do zaakceptowania.

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

DOBRZE

Wysoka trwałość materiałów i tworzyw zastosowanych we wnętrzu auta, gwarantująca długie i bezproblemowe użytkowanie samochodu.

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

DOBRZE

Trwały lakier i wysoka odporność elementów karoserii na korozję. Ewentualne ślady korozji w tym aucie świadczą zwykle o jego wypadkowej przesPLNości.

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

PRZECIĘTNIE

Przeciętna niezawodność elementów elektryki i elektroniki auta. Można jednak stwierdzić, że to standard w dzisiejszych autach tego segmentu.

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

SŁABO

Wysoka awaryjność oraz niska trwałość silnika i jego osprzętu. Jednostka napędowa powszechnie uznawana za nieudaną i sprawiająca sporo kłopotów w codziennej eksploatacji.

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość skrzyni biegów.Konstrukcja skrzyni nie jest idealna, ale na szczęście jej eksploatacja nie jest szczególnie uciążliwa.

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość układu przeniesienia napędu na koła. Usuwanie zdarzających się usterek nie jest przesadnie drogie lub kłopotliwe.

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałość elementów zawieszenia. Elementy zawieszenia potrafią sprawiać problemy, nad którymi daję się jednak zapanować bez ponoszenia nadmiernych kosztów.


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi (2012 - obecnie) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Citroen C5 II (2012 - obecnie)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Citroen C5 II (2012 - obecnie)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi (2012 - obecnie)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi (2012 - obecnie)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi (2012 - obecnie)   > >

    Felgi i opony do samochodu Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM kombi 5 drzwi (2012 - obecnie)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM opinie...

    ...Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM spalanie...

    ...silnik Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM opinie...

    ...sprzedam Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM...

    ...Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM dane techniczne...

    ...Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM jaki olej...

    ...kupię Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM...

    ...osiągi Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM...

    ...Citroen C5 II 1.6 THP 155 automat 156KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.