Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Peugeot 406
3.0 V6 24V 191KM
sedan 4 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Peugeot
MODEL 406
WERSJA 3.0 V6 24V
TYP NADWOZIA sedan 4 drzwi
SEGMENT segment D

auta klasy średniej, tzw. rodzinnej oraz auta klasy średniej premium, czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę wyższych o długości nadwozia od 4,4m do 4,8m
OKRES PRODUKCJI 1995 - 1999
SILNIK
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa
TYP SILNIKA V6 (sześciocylindrowy silnik widlasty)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry, ustawionych względem siebie pod kątem i napędzających jeden wspólny wał korbowy
DOŁADOWANIE SILNIKA nie
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 2.9 dm³
MOC MAKSYMALNA 140 kW
PL PL: 191 KM
DE DE: 191 PS
UK UK: 191 hp
US US: 188 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 267 Nm (197 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
48 kW/dm³
(8 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
68 Nm/dm³
(11 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 8.2 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 230 km/h (143 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 10.9 L/100km
UK UK: 25.9 mpg
US US: 21.6 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 49 PLN/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW manualna skrzynia biegów

auto posiada standardowy lewarek do ręcznej zmiany biegów oraz pedał sprzęgła
TYP NAPĘDU przedni

napędzane są wyłącznie koła przedniej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 5
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 430 L (15.2 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 430 L (15.2 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE brak oferty
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH brak oferty
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG trwa gromadzenie informacji
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG trwa gromadzenie informacji
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459PLN netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400EUR netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350EUR netto/miesiąc) nie dotyczy
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Peugeot 406 3.0 V6 24V

Źródło: Peugeot

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Peugeot 406
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA 3.0 V6 24V
TYP NADWOZIA sedan 4 drzwi
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa
OKRES PRODUKCJI 1995 - 1999
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 9.8 L/100km
UK UK: 28.7 mpg
US US: 24 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 44 PLN/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 13.6 L/100km
UK UK: 20.7 mpg
US US: 17.2 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 61 PLN/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 9100 PLN
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 17.4 L/100km
UK UK: 16.2 mpg
US US: 13.5 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 78 PLN/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Peugeot 406
3.0 V6 24V 191KM
sedan 4 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych nie
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka nie
Zwielokrotnione doładowanie silnika nie
Inne

Porównaj Peugeot 406 3.0 V6 24V o mocy 191KM

z innymi autami segmentu D


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem benzyna bezołowiowa, auta Peugeot 406 sedan 4 drzwi dostępnych w okresie 1995 - 1999  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Peugeot 406 sedan 4 drzwi dostępnych w okresie 1995 - 1999  > >

Porównanie auta Peugeot 406 3.0 V6 24V sedan 4 drzwi z innymi autami segmentu D o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 1995 - 1999  > >

Porównanie auta Peugeot 406 3.0 V6 24V sedan 4 drzwi z innymi autami segmentu D dostępnymi w okresie 1995 - 1999  > >


Ranking aut marki Peugeot produkowanych w latach
1995 - 1999

na tle modelu Peugeot 406 3.0 V6 24V sedan 4 drzwi 191KM sedan 4 drzwi

Ranking spalania aut Peugeot  > >

Ranking przyśpieszenia aut Peugeot  > >

Ranking dynamiki aut Peugeot  > >

Ranking mocy aut Peugeot  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

PRZECIĘTNIE

Właściwości jezdne auta są co najwyżej poprawne. Nic szczególnego na tle innych aut z segmentu.

DYNAMIKA
AUTA

DOBRZE

Auto posiada ponadprzeciętną dynamikę, gwarantującą kierowcy bezproblemowe dopasowanie się do ruchu na drodze i dostarczającą przy tym radość z jazdy.

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

DOBRZE

Wysoka trwałość materiałów i tworzyw zastosowanych we wnętrzu auta, gwarantująca długie i bezproblemowe użytkowanie samochodu.

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

DOBRZE

Trwały lakier i wysoka odporność elementów karoserii na korozję. Ewentualne ślady korozji w tym aucie świadczą zwykle o jego wypadkowej przesPLNości.

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

SŁABO

Duża liczba awarii elementów elektryki i elektroniki auta. Usterki potrafią zirytować nawet największego miłośnika modelu.

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność oraz średnia trwałość silnika i jego osprzętu. Silnik potrafi sprawiać problemy, jednak usterki nie są częste lub drogie w usunięciu.

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

DOBRZE

Wysoka niezawodność i trwałość skrzyni biegów. Mocna strona auta. Problemy z tą skrzynią to rzadkość.

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

DOBRZE

Mała liczba awarii i wysoka trwałość układu przeniesienia napędu na koła. Praktyczny brak kłopotów w codziennej eksploatacji. Mocny punkt auta

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałość elementów zawieszenia. Elementy zawieszenia potrafią sprawiać problemy, nad którymi daję się jednak zapanować bez ponoszenia nadmiernych kosztów.


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi (1995 - 1999) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Peugeot 406 (1995 - 1999)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Peugeot 406 (1995 - 1999)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi (1995 - 1999)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi (1995 - 1999)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi (1995 - 1999)   > >

    Felgi i opony do samochodu Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM sedan 4 drzwi (1995 - 1999)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM opinie...

    ...Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM spalanie...

    ...silnik Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM opinie...

    ...sprzedam Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM...

    ...Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM dane techniczne...

    ...Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM jaki olej...

    ...kupię Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM...

    ...osiągi Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM...

    ...Peugeot 406 3.0 V6 24V 191KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.