Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupuj?cego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Nissan Terrano II
3.0 Di 154KM
off-road 4 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Nissan
MODEL Terrano II
WERSJA 3.0 Di
TYP NADWOZIA off-road 4 drzwi
SEGMENT segment I

auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe
OKRES PRODUKCJI 2002 - 2005
SILNIK
RODZAJ PALIWA olej napędowy
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 3 dm³
MOC MAKSYMALNA 113 kW
PL PL: 154 KM
DE DE: 154 PS
UK UK: 154 hp
US US: 152 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 304 Nm (224 lb-ft)
UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW W SILNIKU auto Nissan Terrano II 3.0 Di jest napędzane przez tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie:
jest to układ R4
(czterocylindrowy silnik rzędowy)
DOŁADOWANIE SILNIKA silnik jest doładowany z użyciem turbosprężarki
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
38 kW/dm³
(9 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
75 Nm/dm³
(19 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 13.5 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 170 km/h (106 mph)
SPALANIE I KOSZT PALIWA
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA WEDŁUG PRODUCENTA 9.1 L/100km
UK UK: 31 mpg
US US: 25.8 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 51 pln/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN Euro 3
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW manualna skrzynia biegów

auto posiada standardowy lewarek do ręcznej zmiany biegów oraz pedał sprzęgła
TYP NAPĘDU 4x4

napędzane są koła przedniej i tylnej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 7
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 115 L (4.1 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 1900 L (67.1 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE brak oferty
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH brak oferty
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Nissan Terrano II 3.0 Di montaż instalacji LPG jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Nissan Terrano II 3.0 Di montaż instalacji CNG jest technicznie mozliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 2865zł netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1240zł netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400euro netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350euro netto/miesiąc) nie dotyczy
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Nissan Terrano II 3.0 Di

Źródło: Nissan

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Nissan Terrano II
w warunkach codziennej eksploatacji
MARKA Nissan
MODEL Terrano II
WERSJA 3.0 Di
TYP NADWOZIA off-road 4 drzwi
RODZAJ PALIWA olej napędowy
OKRES PRODUKCJI 2002 - 2005
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 8.2 L/100km
UK UK: 34.4 mpg
US US: 28.7 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 46 pln/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 11.4 L/100km
UK UK: 24.8 mpg
US US: 20.7 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 64 pln/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 9600 pln
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 14.6 L/100km
UK UK: 19.4 mpg
US US: 16.1 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 82 pln/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Nissan Terrano II
3.0 Di 154KM
off-road 4 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych nie ma
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka brak danych
Zwielokrotnione doładowanie silnika brak danych
Inne

Porównaj Nissan Terrano II 3.0 Di o mocy 154KM

z innymi autami segmentu I


Porównanie wersji silnikowych z zasilaniem: diesel auta Nissan Terrano II off-road 4 drzwi dostępnych w okresie 2002 - 2005  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Nissan Terrano II off-road 4 drzwi dostępnych w okresie 2002 - 2005  > >

Porównanie auta Nissan Terrano II 3.0 Di off-road 4 drzwi z innymi autami segmentu I o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2002 - 2005  > >

Porównanie auta Nissan Terrano II 3.0 Di off-road 4 drzwi z innymi autami segmentu I dostępnymi w okresie 2002 - 2005  > >


Ranking aut marki Nissan produkowanych w latach
2002 - 2005

na tle modelu Nissan Terrano II 3.0 Di off-road 4 drzwi 154KM off-road 4 drzwi

Ranking spalania aut Nissan  > >

Ranking przyśpieszenia aut Nissan  > >

Ranking dynamiki aut Nissan  > >

Ranking mocy aut Nissan  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

w przygotowaniu ...

DYNAMIKA
AUTA

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

w przygotowaniu ...

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

w przygotowaniu ...

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

w przygotowaniu ...

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

SŁABO

Wysoka awaryjność oraz niska trwałość silnika i jego osprzętu. Jednostka napędowa powszechnie uznawana za nieudaną i sprawiająca sporo kłopotów w codziennej eksploatacji.

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

w przygotowaniu ...

Wysoka awaryjność oraz niska trwałość silnika i jego osprzętu. Jednostka napędowa powszechnie uznawana za nieudaną i sprawiająca sporo kłopotów w codziennej eksploatacji.

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

w przygotowaniu ...

Wysoka awaryjność oraz niska trwałość silnika i jego osprzętu. Jednostka napędowa powszechnie uznawana za nieudaną i sprawiająca sporo kłopotów w codziennej eksploatacji.

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

w przygotowaniu ...

Wysoka awaryjność oraz niska trwałość silnika i jego osprzętu. Jednostka napędowa powszechnie uznawana za nieudaną i sprawiająca sporo kłopotów w codziennej eksploatacji.


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi (2002 - 2005) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Nissan Terrano II (2002 - 2005)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Nissan Terrano II (2002 - 2005)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi (2002 - 2005)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi (2002 - 2005)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi (2002 - 2005)   > >

    Felgi i opony do samochodu Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM off-road 4 drzwi (2002 - 2005)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM opinie...

    ...Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM spalanie...

    ...silnik Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM opinie...

    ...sprzedam Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM...

    ...Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM dane techniczne...

    ...Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM jaki olej...

    ...kupię Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM...

    ...osiągi Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM...

    ...Nissan Terrano II 3.0 Di 154KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.