Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Ford Galaxy III
2.2 TDCi DPF 175KM
van 5 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Ford
MODEL Galaxy III
WERSJA 2.2 TDCi DPF
TYP NADWOZIA van 5 drzwi
SEGMENT segment K

auta wielozadaniowe typu van o nadwoziu jednobryłowym, posiadające sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach
OKRES PRODUKCJI 2010 - 2010
SILNIK
RODZAJ PALIWA olej napędowy
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA silnik jest doładowany z użyciem turbosprężarki
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 2 dm³
MOC MAKSYMALNA 129 kW
PL PL: 175 KM
DE DE: 175 PS
UK UK: 175 hp
US US: 173 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 400 Nm (295 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
64 kW/dm³
(16 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
147 Nm/dm³
(37 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 9.6 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 208 km/h (129 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 6.7 L/100km
UK UK: 42.1 mpg
US US: 35.1 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 29 pln/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN EURO 4
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW manualna skrzynia biegów

auto posiada standardowy lewarek do ręcznej zmiany biegów oraz pedał sprzęgła
TYP NAPĘDU przedni

napędzane są wyłącznie koła przedniej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 7
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 308 L (10.9 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 2325 L (82.1 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE brak oferty
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH brak oferty
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF montaż instalacji LPG jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF montaż instalacji CNG jest technicznie mozliwy, ale zwykle nieopłacalny (oszczędności w wydatkach na paliwo wyniosą najczęściej około 10%)
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802zł netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459zł netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400euro netto/miesiąc) nie dotyczy
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350euro netto/miesiąc) nie dotyczy
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF

Źródło: Ford

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Ford Galaxy III
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA 2.2 TDCi DPF
TYP NADWOZIA van 5 drzwi
RODZAJ PALIWA olej napędowy
OKRES PRODUKCJI 2010 - 2010
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 6 L/100km
UK UK: 46.8 mpg
US US: 39 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 26 pln/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 8.4 L/100km
UK UK: 33.7 mpg
US US: 28.1 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 36 pln/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 5400 pln
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 10.7 L/100km
UK UK: 26.3 mpg
US US: 21.9 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 46 pln/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Ford Galaxy III
2.2 TDCi DPF 175KM
van 5 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych brak danych
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka tak
Zwielokrotnione doładowanie silnika nie
Inne

Porównaj Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF o mocy 175KM

z innymi autami segmentu K


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem olej napędowy, auta Ford Galaxy III van 5 drzwi dostępnych w okresie 2010 - 2010  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Ford Galaxy III van 5 drzwi dostępnych w okresie 2010 - 2010  > >

Porównanie auta Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF van 5 drzwi z innymi autami segmentu K o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2010 - 2010  > >

Porównanie auta Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF van 5 drzwi z innymi autami segmentu K dostępnymi w okresie 2010 - 2010  > >


Ranking aut marki Ford produkowanych w latach
2010 - 2010

na tle modelu Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF van 5 drzwi 175KM van 5 drzwi

Ranking spalania aut Ford  > >

Ranking przyśpieszenia aut Ford  > >

Ranking dynamiki aut Ford  > >

Ranking mocy aut Ford  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

DOBRZE

Ponadprzeciętne właściwości jezdne auta na tle konkurencji w segmencie. Prowadzi się je bardzo pewnie i przewidywalnie.

DYNAMIKA
AUTA

DOBRZE

Auto posiada ponadprzeciętną dynamikę, gwarantującą kierowcy bezproblemowe dopasowanie się do ruchu na drodze i dostarczającą przy tym radość z jazdy.

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

DOBRZE

Wysoka trwałość materiałów i tworzyw zastosowanych we wnętrzu auta, gwarantująca długie i bezproblemowe użytkowanie samochodu.

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

DOBRZE

Trwały lakier i wysoka odporność elementów karoserii na korozję. Ewentualne ślady korozji w tym aucie świadczą zwykle o jego wypadkowej przeszłości.

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

PRZECIĘTNIE

Przeciętna niezawodność elementów elektryki i elektroniki auta. Można jednak stwierdzić, że to standard w dzisiejszych autach tego segmentu.

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność oraz średnia trwałość silnika i jego osprzętu. Silnik potrafi sprawiać problemy, jednak usterki nie są częste lub drogie w usunięciu.

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość skrzyni biegów.Konstrukcja skrzyni nie jest idealna, ale na szczęście jej eksploatacja nie jest szczególnie uciążliwa.

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość układu przeniesienia napędu na koła. Usuwanie zdarzających się usterek nie jest przesadnie drogie lub kłopotliwe.

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

SŁABO

Niska trwałość elementów zawieszenia. Zdecydowanie słaby punkt auta. Inne auta w segmencie oferują trwalsze rozwiązania techniczne elementów zawieszenia pojazdu.


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi (2010 - 2010) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Ford Galaxy III (2010 - 2010)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Ford Galaxy III (2010 - 2010)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi (2010 - 2010)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi (2010 - 2010)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi (2010 - 2010)   > >

    Felgi i opony do samochodu Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM van 5 drzwi (2010 - 2010)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM opinie...

    ...Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM spalanie...

    ...silnik Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM opinie...

    ...sprzedam Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM...

    ...Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM dane techniczne...

    ...Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM jaki olej...

    ...kupię Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM...

    ...osiągi Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM...

    ...Ford Galaxy III 2.2 TDCi DPF 175KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.