Strona główna STRONA GŁÓWNA Kategorie porównania KATEGORIE Poradniki kupującego PORADNIK Kontakt KONTAKT Poleć stronę znajomym:

SAMOCHODY OSOBOWE - DANE TECHNICZNE - RANKINGI - OPINIE - PORADY - OBJAWY I KODY USTEREK


PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE*
Skoda Fabia II (5J)
RS 1.4 TSI DSG 180KM
hatchback 5 drzwi


PODSTAWOWE DANE
MARKA Skoda
MODEL Fabia II (5J)
WERSJA RS 1.4 TSI DSG
TYP NADWOZIA hatchback 5 drzwi
SEGMENT segment B

auta miejskie - samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem o długości nadwozia od 3,6m do 4,0m
OKRES PRODUKCJI 2010 - 2014
SILNIK
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
TYP SILNIKA R4 (czterocylindrowy silnik rzędowy)

tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie
DOŁADOWANIE SILNIKA silnik jest doładowany mechaniczne z użyciem kompresora oraz turbosprężarki
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA SPALINOWEGO 1390 cm³
MOC MAKSYMALNA 132 kW
PL PL: 180 KM
DE DE: 180 PS
UK UK: 180 hp
US US: 178 hp
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 250 Nm (184 lb-ft)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA
(NA CYLINDER)
95 kW/dm³
(24 kW/dm³)
OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER)
131 Nm/dm³
(33 Nm/dm³)
OSIĄGI
PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) 7.3 sekund(y)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 224 km/h (139 mph)
SPALANIE / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA / ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ WEDŁUG PRODUCENTA 6.4 L/100km
UK UK: 44.1 mpg
US US: 36.7 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA / ENERGII ELEKTRYCZNEJ 29 pln/100km
EMISJA SPALIN
NORMA EMISJI SPALIN EURO 5
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW dwusprzęgłowa skrzynia biegów

auto nie posiada pedału sprzęgła
TYP NAPĘDU przedni

napędzane są wyłącznie koła przedniej osi auta
PRZEDZIAŁ PASAŻERSKI
MAKSYMALNA LICZBA OSÓB 5
BAGAŻNIK
MINIMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 300 L (10.6 cu. ft.)
MAKSYMALNA POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 1163 L (41.1 cu. ft.)
CENY
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE 74300 zł
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH 21900 euro
DODATKOWE INFORMACJE
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ LPG w przypadku auta Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG montaż instalacji LPG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU LPG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT LPG nie dotyczy
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWEJ CNG w przypadku auta Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG montaż instalacji CNG nie jest polecany, gdyż silnik posiada układ bezpośredniego wtrysku benzyny - montaż instalacji gazowej jest technicznie możliwy, ale zwykle nieopłacalny
PRZYBLIŻONE ŚREDNIE ZUŻYCIE GAZU CNG PRZEZ AUTO nie dotyczy
PRZYBLIŻONY ŚREDNI KOSZT CNG nie dotyczy
CIEKAWOSTKI
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Polsce równą 3802zł netto/miesiąc) 20
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W POLSCE W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Polsce równą 1459zł netto/miesiąc) 51
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ ŚREDNICH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto śr. pensję w Niemczech równą 2400euro netto/miesiąc) 9
SZACUNKOWA CENA BRUTTO NOWEGO AUTA W NIEMCZECH W PRZELICZENIU NA LICZBĘ MINIMALNYCH PENSJI MIESIĘCZNYCH (przyjęto min. płacę w Niemczech równą 1350euro netto/miesiąc) 16
* Dane techniczne pochodzą z oficjalnej dokumentacji udostępnionej przez producenta lub dystrybutora auta
Zdjęcia auta Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG

Źródło: Skoda

Szacunkowe zużycie paliwa przez
Skoda Fabia II (5J)
w warunkach codziennej eksploatacji
WERSJA RS 1.4 TSI DSG
TYP NADWOZIA hatchback 5 drzwi
RODZAJ PALIWA benzyna bezołowiowa Pb95
OKRES PRODUKCJI 2010 - 2014
Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 5.8 L/100km
UK UK: 49 mpg
US US: 40.8 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 26 pln/100km
Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 8 L/100km
UK UK: 35.3 mpg
US US: 29.4 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 36 pln/100km
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA PRZY ROCZNYM PRZEBIEGU 15000km 5400 pln
Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie)
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA 10.2 L/100km
UK UK: 27.5 mpg
US US: 22.9 mpg
PRZYBLIŻONY KOSZT PALIWA 46 pln/100km
Obecność rozwiązań technicznych
w Skoda Fabia II (5J)
RS 1.4 TSI DSG 180KM
hatchback 5 drzwi, które są powszechnie uznawane jako podatne na awarie lub przyśpieszone zużycie
Filtr cząstek stałych nie
Dwumasowe koło zamachowe brak danych
Turbosprężarka tak
Zwielokrotnione doładowanie silnika tak
Inne

Porównaj Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG o mocy 180KM

z innymi autami segmentu B


Porównanie wersji silnikowych, z zasilaniem benzyna bezołowiowa Pb95, auta Skoda Fabia II (5J) hatchback 5 drzwi dostępnych w okresie 2010 - 2014  > >

Porównanie wszystkich wersji silnikowych auta Skoda Fabia II (5J) hatchback 5 drzwi dostępnych w okresie 2010 - 2014  > >

Porównanie auta Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG hatchback 5 drzwi z innymi autami segmentu B o zbliżonej pojemności skokowej silnika i dostępnymi w okresie 2010 - 2014  > >

Porównanie auta Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG hatchback 5 drzwi z innymi autami segmentu B dostępnymi w okresie 2010 - 2014  > >


Ranking aut marki Skoda produkowanych w latach
2010 - 2014

na tle modelu Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG hatchback 5 drzwi 180KM hatchback 5 drzwi

Ranking spalania aut Skoda  > >

Ranking przyśpieszenia aut Skoda  > >

Ranking dynamiki aut Skoda  > >

Ranking mocy aut Skoda  > >



NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE


Praktyczne porady - jak dobrze kupić używane auto?

Dopuszczalne wartości emisji spalin według norm EURO(I; II; III; IV; V; VI)

Ekonomiczna jazda (Eco-driving), czyli jak w prosty sposób obniżyć koszty eksploatacji samochodu

Porównanie silników spalinowych spotykanych we współczesnych samochodach osobowych

POLECANE
AUTA
UŻYWANE


AUTA
MIEJSKIE

Ford Fiesta VII hatchback z silnikiem benzynowym 1.25 oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2008
Opel Corsa (D) z silnikiem benzynowym 1.4 TWINPORT ECOTEC hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2006-2014
Renault Clio III hatchback z silnikiem benzynowym 1.2 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2012
Suzuki Swift V z silnikiem benzynowym 1.2 VVT hatchback oraz ze skrzynią manualną produkowany od roku 2010
Volkswagen Polo V (6R) z silnikiem benzynowym 1.4 16V oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2009-2014

AUTA
KOMPAKTOWE

Honda Civic VIII pięciodrzwiowy hatchback z silnikiem benzynowym oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2011
Skoda Octavia II (1Z) liftback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2013
Skoda Octavia II (1Z) kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2013
Toyota Auris I hatchback z silnikiem benzynowym o poj. 1,6 litra oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2012
Renault Megane III hatchback ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Renault Megane Grandtour III kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2009-2015

KLASA
ŚREDNIA

Peugeot 407 2.0 HDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2004-2010
Peugeot 407 SW 2.0 HDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2004-2010
Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156KM sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2015
Honda Accord Tourer VIII 2.0 i-VTEC 156KM kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2015
Volkswagen Passat (B7) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2010-2014
Volkswagen Passat Variant (B7) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2010-2014

KLASA
WYŻSZA

BMW Seria 5 (E60 oraz E60 LCI) 6-cylindrowy sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2003-2007
BMW Seria 5 (E61 oraz E61 LCI) 6-cylindrowe kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2003-2007
Volvo V70 III 2.5 T 5-cylindrowe kombi o mocy 200KM ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2010
Audi A6 (C6) 2.0 TDI sedan ze skrzynią manualną produkowany w latach 2008-2010
Audi A6 Avant (C6) 2.0 TDI kombi ze skrzynią manualną produkowane w latach 2008-2011

KOMPAKTOWE
SUV-Y

Mitsubishi Outlander II (CW0W) z silnikiem wysokoprężnym 2.0 DI-D oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2010
Skoda Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowana od roku 2010
Volkswagen Tiguan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oraz ze skrzynią manualną i napędem na cztery koła produkowany w latach 2007-2015

KOMPAKTOWE
MINIVANY

Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 2.0 HDI oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2013
Opel Zafira (B) kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.9 CDTI ECOTEC oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2005-2010
Ford C-Max I kompaktowy minivan z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDCi oraz ze skrzynią manualną produkowany w latach 2007-2010





Nasza opinia o Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi

WŁAŚCIWOŚCI
JEZDNE

DOBRZE

Ponadprzeciętne właściwości jezdne auta na tle konkurencji w segmencie. Prowadzi się je bardzo pewnie i przewidywalnie.

DYNAMIKA
AUTA

DOBRZE

Auto posiada ponadprzeciętną dynamikę, gwarantującą kierowcy bezproblemowe dopasowanie się do ruchu na drodze i dostarczającą przy tym radość z jazdy.

TRWAŁOŚĆ
WNĘTRZA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałość materiałów i tworzyw zastosowanych we wnętrzu auta. Nie ma za co chwalić, ale nie można również przesadnie krytykować.

OCHRONA NADWOZIA
PRZED KOROZJĄ

DOBRZE

Trwały lakier i wysoka odporność elementów karoserii na korozję. Ewentualne ślady korozji w tym aucie świadczą zwykle o jego wypadkowej przeszłości.

NIEZAWODNOŚĆ
ELEKTRONIKI I ELEKTRYKI

PRZECIĘTNIE

Przeciętna niezawodność elementów elektryki i elektroniki auta. Można jednak stwierdzić, że to standard w dzisiejszych autach tego segmentu.

TRWAŁOŚĆ SILNIKA, JEGO
OSPRZĘTU I SPRZĘGŁA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność oraz średnia trwałość silnika i jego osprzętu. Silnik potrafi sprawiać problemy, jednak usterki nie są częste lub drogie w usunięciu.

TRWAŁOŚĆ SKRZYNI
BIEGÓW

PRZECIĘTNIE

Przeciętna awaryjność i średnia trwałość skrzyni biegów.Konstrukcja skrzyni nie jest idealna, ale na szczęście jej eksploatacja nie jest szczególnie uciążliwa.

TRWAŁOŚĆ UKŁADU
PRZENIESIENIA NAPĘDU

DOBRZE

Mała liczba awarii i wysoka trwałość układu przeniesienia napędu na koła. Praktyczny brak kłopotów w codziennej eksploatacji. Mocny punkt auta

TRWAŁOŚĆ
ZAWIESZENIA

PRZECIĘTNIE

Przeciętna trwałość elementów zawieszenia. Elementy zawieszenia potrafią sprawiać problemy, nad którymi daję się jednak zapanować bez ponoszenia nadmiernych kosztów.


Opinie i komentarze kierowców dotyczące
Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi

Czy warto kupić ten samochód? Podziel się z innymi swoimi doświadczeniami w użytkowaniu auta.
    Dodaj opinię

    Ogłoszenia - sprzedam lub kupię
    Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi




    NA SKRÓTY:

    Porówananie samochodu Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi (2010 - 2014) z innymi autami osobowymi   > >

    Kody błędów zgłaszane przez komputer samochodu Skoda Fabia II (5J) (2010 - 2014)   > >

    Objawy i przyczyny usterek spotykanych w samochodzie Skoda Fabia II (5J) (2010 - 2014)   > >

    Forum techniczno-eksploatacyjne użytkowników samochodu Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi (2010 - 2014)   > >

    Oferty kupna, sprzedaży i zamiany samochodu Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi (2010 - 2014)   > >

    Części zamienne i akcesoria do samochodu Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi (2010 - 2014)   > >

    Felgi i opony do samochodu Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM hatchback 5 drzwi (2010 - 2014)   > >


    NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANE:

    ...Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM opinie...

    ...Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM spalanie...

    ...silnik Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM opinie...

    ...sprzedam Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM...

    ...Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM dane techniczne...

    ...Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM jaki olej...

    ...kupię Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM...

    ...osiągi Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM...

    ...Skoda Fabia II (5J) RS 1.4 TSI DSG 180KM opinie forum...


    UWAGA - Dane publikowane w serwisie www.gnomon.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Pomimo, że dokładamy wszelkiej staranności aby zamieszczane informacje odpowiadały stanowi faktycznemu, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za aktualność i dokładność udostępnianych danych oraz ich przydatność dla podejmowanych decyzji/działań przez użytkowników naszego serwisu.